Ortopedtekniska mottagningen Mälarsjukhuset, Eskilstuna

Om Ortopedtekniska mottagningen Mälarsjukhuset, Eskilstuna

En högre livskvalitet för människor med olika typer av funktionshinder, det är vad vi inom$Aktiv Ortopedteknik arbetar med. I klartext innebär det att vi utformar och tillverkar$ortopedtekniska produkter som ger funktionshindrade människor möjlighet till ett friare och mer aktivt liv.$Med ett heltäckande produktprogram kan vi ge våra kunder en komplett ortopedteknisk service.

Ingång huvudentrén, gå till vänster i sjukhusets huvudentré - visa på karta
Ortopedteknisk verksamhet

Ortopedtekniska mottagningen Mälarsjukhuset, Eskilstuna

2,5

09:48 - 04 dec, 2017 skrev:

Saknar information på kallelsen VAR ORTOPEDEN är belägen inom området!!

Hoppas ni tar till er detta och kompletterar kallelsen med detta!
FYI så finns det både på ögon o fotvård ( mycket bra iaf)

2,5