Logopedimottagningen Mälarsjukhuset, Eskilstuna

Om Logopedimottagningen Mälarsjukhuset, Eskilstuna

På våra logopedmottagningar tar vi emot patienter med olika former av kommunikationssvårigheter t ex röst-, tal- och språkstörningar. Vi utför även dyslexiutredningar (vuxna) samt träffar patienter med ät- och sväljningssvårigheter. $Våra mottagningar ligger i anslutning till öron-näsa-halsmottagningarna på Kullbergska sjukhuset, Nyköpings lasarett samt på Mälarsjukhuset.

Mälarsjukhuset, Altheahuset, entré 11, Björnströmsgatan 6, plan 2 - visa på karta