Vuxenhabiliteringen Växjö

Om Vuxenhabiliteringen Växjö

Du som har en funktionsnedsättning i form av intellektuell funktionsnedsättning, autism, medfödd eller tidigt förvärvad hjärnskada eller rörelsehinder såsom cerebral pares, ryggmärgsbråck eller vissa muskelsjukdomar och har behov av habiliterande insatser kan kontakta oss. Dina behov och önskemål är utgångspunkten för den rådgivning, det stöd, den behandling och träning som du kan få via vuxenhabiliteringen. Vi har även ansvar för: - Diagnosutredningar med frågeställning intellektuell funktionsnedsättning - Råd och stöd enligt LSS för dig som tillhör LSS § 1.1-3 Vi finns både i Växjö, på Sigfridsområdet, J F Liedholms väg 12 och i Ljungby på lasarettet, Kungshögshallen, plan 6.

JF Liedholms väg, Sigfridsområdet, Växjö - visa på karta
Lunchstängt mellan 12 och 13.
Nej