Avdelning 367, Göteborg

Om Avdelning 367, Göteborg

Avd 367 är en slutenvårdsavdelning inom Beroendekliniken specialiserad på behandling av patienter med alkohol- och blandmissbruk/beroende. Avdelningen har 14 vårdplatser. Inläggning på avdelningen sker via Östra sjukhusets akutmottagning psykiatri.

Journalvägen 5, 416 50, Göteborg, plan 4 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 15:00
Besökstid kl.14:00- 15:00 alla dagar. Alla besök måste anmälas dagen innan och godkännas av avdelningens personal. Saker som skall överlämnas till patienten måste uppvisas för avdelningens personal vid ankomst.