Avdelning 306, Göteborg

Om Avdelning 306, Göteborg

Vi är en regional avgiftningsavdelning för barn/ungdomar mellan 16-21år. Vi arbetar i huvudsak med planerad vård efter bedömning av vårdbehov , men kan även ta akuta inläggningar av patienter. Vi arbetar i nära sammarbete med familj, Socialtjänst ,Bup, Mini-marior och övriga nätverk.

Diagnosvägen 21, 416 85, Göteborg, plan 4 - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 10:00 - 19:00
Sammarbete med all Bup verksamhet inom Vgr.(möjlighet till direktinläggning finns)