Fysioterapi barn, Göteborg

Om Fysioterapi barn, Göteborg

Vårt övergripande mål är att ansvara för fysioterapeutisk bedömning och behandling av såväl sluten- som öppenvårdspatienter som remitteras till fysioterapin från avdelningar och mottagningar på Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus.
Fysioterapi som yrkesverksamhet innebär att förebygga, undersöka och behandla funktionsstörningar som begränsar eller hotar att begränsa människans rörelseförmåga.

Rondvägen 10, 416 50, Göteborg, Plan 0, Östra sjukhuset - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 13:00 1/6 - 31/8