Antenatalenhet Östra, Göteborg

Om Antenatalenhet Östra, Göteborg

Antenatalenheten är en öppenvårdsenhet för dig som är gravid, samt upp till 12 veckor efter förlossningen. Hit remitteras kvinnor från hela Västra Götalands län. Vårt mål är att erbjuda vård av högsta medicinska standard och bästa tänkbara omvårdnad. Så långt det är möjligt försöker vi tillgodose kvinnans behov och önskemål. Antenatalenheten består av fyra delar: Ultraljud, Specialmödravård, Obstetrisk mottagning, Dagsjukvårdavdelning.

Diagnosvägen 15, 416 50, Göteborg, Plan 0, Östra sjukhuset - visa på karta