Barnfysiologi, Göteborg

Om Barnfysiologi, Göteborg

På Barnfysiologen finns en samlad diagnostik inom klinisk fysiologi och nuklearmedicin. Vår ambition är att utföra undersökningar med hög kvalitet både omvårdnadsmässigt och tekniskt. Adekvat behandling av smärta och oro liksom åldersanpassad avledning ingår som en naturlig del i varje undersökning. Ständigt pågående forsknings- och utvecklingsarbete bedrivs i nära samarbete med andra specialiteter inom barnsjukvården.

Rondvägen 10, 416 50, Göteborg, Plan 0, Östra sjukhuset - visa på karta
remiss