Närhälsan Björkekärr vårdcentral, Björkekärr

Om Närhälsan Björkekärr vårdcentral, Björkekärr

Distriktsläkarmottagning med tidsbokad mottagning.

Du är alltid välkommen att ringa för rådgivning och tidsbokning. Akuta tider bokas samma dag.

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier. Våra ledord är förstklassig sjukvård, bra tillgänglighet, gott bemötande och nöjda patienter. Vår bemanning består av fast anställda distriktsläkare, distriktssköterskor, astma/KOL-sköterska, diabetessköterska, inkontinenssköterska, äldresköterska, psykolog, kurator. Vi har även regelbunden konsultmottagning med ortopedspecialist och reumatologspecialist.

Vår barnavårdscentral finns vid Munkebäckstorg.

Det är lätt att parkera utanför vårdcentralen. Flexlinjen stannar utanför dörren och kommer du med buss 17 går du av vid hållplats Stabbetorget.

Lista dig hos Närhälsan Björkekärr vårdcentral, Björkekärr

Stabbegatan 2B, 416 80, Göteborg - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Närhälsan Björkekärr vårdcentral, Björkekärr

4,1

13:54 - 01 jun, 2018

12:52 - 22 jan, 2018 skrev:

Jag har varit listad på vårdentralen i fråga i många år och akuttider brukar man kunna få men en planerad tid är hopplöst att boka. Det verkar vara stor omsättning på läkare och med en okomplicerad diagnos tidigare hade jag fem olika läkare över några månader. Nu har jag försökt boka en tid sedan i december men jag får bara besked att tiderna är slut, de öppnar sina kalendrar med jämna mellanrum och återkom då. Tiderna som öppnas upp verkar bli bokade omgående. Jag har blivit hänvisad till att återkomma i februari, nu senast. Det är inte okej att inte ens få ett förslag på tid när man försökt boka så pass länge.

2,0

12:40 - 01 jul, 2017 skrev:

Otroligt bra bemötande. Omsorgsfull bedömning och utredning. Kan varmt rekommenderas.

13:39 - 30 maj, 2017