Capio Vårdcentral Sävedalen, Partille

Om Capio Vårdcentral Sävedalen, Partille

Välkommen till Capio Vårdcentral i Sävedalen!

Hos oss finner du allt under samma tak.

Målet för vår verksamhet är att ge kvalitativ vård och att vara tillgänglig för dig. Vi erbjuder dig läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, diabetesmottagning, astma/KOL-mottagning, psykolog, samt BVC-mottagning.

För mer information, vänligen kontakta oss på tel 340 22 00 eller besök vår hemsida www.capio.se

Varmt välkomna!

Lista dig hos Capio Vårdcentral Sävedalen, Partille

Vallhamra torg 3A, 433 65, Sävedalen - visa på karta

Capio Vårdcentral Sävedalen, Partille

3,8

09:29 - 26 apr, 2018 skrev:

Urdålig service!
Ingen tid till TBE vaccination finns under hela maj månad och därefter finns inte någon nytt schema inlagd!! Vem är ansvarig för denna usla planering?
Med vänlig hälsning, Gunnel Lindö

2,5