Sätra Din hälsocentral

Om Sätra Din hälsocentral

Om du blir sjuk eller behöver rådgivning är du välkommen att kontakta oss på Sätra Din hälsocentral.$$Via vår telefonrådgivning får du en första bedömning av din hälsa. Du kan även få råd gällande övriga hälsorelaterade frågor.$$Om du behöver träffa en distriktssköterska, fysioterapeut, läkare eller någon av våra andra professioner så hjälper vi dig att boka en tid.$$Använd gärna e-tjänsterna för att kontakta hälsocentralen.

Lista dig hos Sätra Din hälsocentral

Norrbågen 32,806 31 Gävle - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Sätra Din hälsocentral

3,7

22:59 - 11 apr, 2019 skrev:

Har alltid fått ett mycket bra bemötande och hjälp av kunnig personal på Sätra HC så även denna gång.

22:52 - 11 apr, 2019

11:29 - 16 apr, 2018 skrev:

Tack för gott mottagande och god bedömning

08:14 - 26 maj, 2017 skrev:

Jag blev hundbiten av en okänd hund i måndags och förstod att jag behövde träffa en läkare och även få en stelkramsspruta.
Jag gick då in i receptionen stressadoch med gråten i halsen.
Jag fick direkt svar från kvitton i rec att de skulle hjälpa mig. Efter bara någon minut så fick jag träffa en sjuksyster som och läkare som tittade på såret samt gav mig en stelkrampsspruta.
Fantastiskt bemötande av alla inblandade!

/Elisabeth Wike

10:43 - 16 feb, 2017 skrev:

De är väldigt dåliga på att höra av sig som de lovat. När /OM man får kontakt hänvisas man hit och dit och sen måste man ringa på nytt, då de ej kan ta ett meddelande. Inget man orkar med att göra när man mår dåligt :-(. Ytterst besviken.

1,5

09:13 - 03 okt, 2016 skrev:

Ringde och bokade tid åt min son de skulle ringa 8,20 ingen ringde varpå jag ringde igen då säger telesvararen att de skulle ringa kl 10,då har de plockat bort honom från telelistan ,inte första gången det händer så uruselt

1,0

17:36 - 13 sep, 2016 skrev:

Fick akuttid och skulle vara där 15.30 och sedan vänta tills dom hade tid för mig. Jag sa till i receptionen att jag var där och satte mig för att vänta. 16.58 valde jag att gå då hälsocentralen hade stängt. Under tiden jag väntade var det 1 person som pratade med mig. En doktor som irriterat frågade eftersom jag satt kvar där så sent. Fick absolut ingen information om ifall jag skulle fortsätta vänta eller gå därifrån. Tycker det är sjukt att patienterna ska sitta i väntrummet och inte ha någon aning om vad som händer och ingen reagerar på att man suttit i 1.5 timme utan någon hjälp och tillslut får man välja att gå själv när man är i stort sett ensam i lokalen. Bedrövligt.

2,5

04:31 - 25 mar, 2016 skrev:

Bra Mötande och uppföljning

12:52 - 18 feb, 2016

12:52 - 18 feb, 2016

15:28 - 25 nov, 2013 skrev:

Anmälningsproceduren kan dock förenklas. Vissa vill ha gratis rådgivning i luckan. Touchskärm är lösningen.