3.9
Öppet, idag till 17:00

Sätra Din hälsocentral

Norrbågen 32,806 31 Gävle

Sätra Din hälsocentral

Om du blir sjuk eller behöver rådgivning är du välkommen att kontakta oss på Sätra Din hälsocentral.

Via vår telefonrådgivning får du en första bedömning av din hälsa. Du kan även få råd gällande övriga hälsorelaterade frågor.

Om du behöver träffa en distriktssköterska, fysioterapeut, läkare eller någon av våra andra professioner så hjälper vi dig att boka en tid.

Använd gärna e-tjänsterna för att kontakta hälsocentralen.

Informationen uppdaterades 09:04 - 21 nov, 2020

Logga - Kry

3.9 / 5

24 aug, 2020 Marie-Louise H. skrev:

Jag har alltid blivit väldigt bra behandlad av all personal.Har jag behövt akuttid har jag fått direkt. Alltid trevligt bemötande i telefon.Dorothea är en doktor man önskar alla skulle få möta. Lyssnar och ser hela patienten.

14 jun, 2020 Victoria R. skrev:

Alltid trevligt bemötande vare sig jag vänder mig till fysioterapeut, tar prover eller träffar läkare. Har aldrig haft en bättre läkare att vara listad till, Dorothea är verkligen något över det vanlig. Engagerad och går till botten med allt. Man känner sig sedd och trodd.

11 apr, 2019 K..m skrev:

Har alltid fått ett mycket bra bemötande och hjälp av kunnig personal på Sätra HC så även denna gång.

11 apr, 2019 K..m skrev:

16 apr, 2018 Stefan skrev:

Tack för gott mottagande och god bedömning