Smärtrehabilitering Säter

Om Smärtrehabilitering Säter

Vi är Region Dalarnas specialistklinik när det gäller godartad, långvarig smärta från rörelseorganen.
Smärta påverkas av fysiska, emotionella, psykologiska och sociala faktorer och därför erbjuder vi ett teambaserat stöd till beteendeförändring. Vårt multiprofessionella team består av läkare, sjukgymnast, psykolog, sjuksköterska, socionom, bettfysiolog och kliniksekreterare.

Jönshyttevägen 3, Säter - visa på karta
Doftfritt. Parfym, rakvatten och andra starka dofter kan vara besvärligt för en del. Undvik därför detta när du besöker oss. Du får endast röka på anvisade platser. Mobiltelefon får endast användas i blå zoner, vid osäkerhet fråga personalen. All personal har tystnadsplikt.
Remiss eller egen vårdbegäran