Folktandvården Hermes, Säffle

Säffle

På Folktandvården Hermes tar vi emot både barn och vuxna och vi erbjuder både Frisktandvård, tandvård till fast pris, och tandvård som du betalar per besök. Om du behöver tolk - kontakta oss i förväg så ordnar vi det. Vi har även handikappanpassat rum och extra breda dörrar för dig som är rullstolsburen. På kliniken arbetar fyra tandläkare, tre tandhygienister och fyra tandsköterskor.

Klinikchef: Harun Hadzimusic

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan