Jourcentralen Säffle

Säffle

1177

Till oss kommer du som har ett akut sjukdomstillstånd som inte behöver vård på sjukhus. Du får kontakt med oss via sjukvårdsrådgivningen på telefon 1177. En erfaren sjuksköterska hjälper dig att bedöma vilken vård du behöver.

Jourcentralen är belägen vid idrottsplatsen Sporthälla i Säffle. Skyltning finns vid E45.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 1177 Växelnummer 054 - 61 50 00
Sundsgatan 1 - visa på karta

• Lördag - Söndag 09:00 - 17:00 + helgdagar

Tidsbokning sker via sjukvårdsupplysningen Telefonnummer 1177. Även öppet alla helgdagar

Akutsjukvård, Akutverksamhet, primärvårdsjour