Ungdomsmottagningen Säffle

Säffle

Till oss kan du vända dig med frågor om till exempel oro, mobbing, kärlek, skolan, kompisar, sex och samlevnad, familjen, preventivmedel, droger, alkohol och graviditet. På mottagningen finns barnmorskor, kurator och allmänläkare. Mottagningen är till för dig, från tonåring upp till och med att du blir 23 år. Vi har tystnadsplikt och är till för dig.

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0533 - 421 30