Fotvårdsmottagningen vårdcentralen Säffle Nysäter

Om Fotvårdsmottagningen vårdcentralen Säffle Nysäter

Vid ditt planerade besök hos oss kan du få hjälp med medicinsk fotterapi. Behandlingen ska ske tillsammans med övrig vård, stöd, behandling och rehabilitering som du har behov av. Målgruppen är framför allt personer med diabetes.

Fotvårdsterapeuten finns i samma lokal som vårdcentralen Säffle.

Mottagning B.

Sundsgatan 1, Säffle - visa på karta
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00 Röstbrevlåda
  • Onsdag - Torsdag 07:30 - 15:00
Remiss krävs från din läkare
Fotvård