Vårdcentralen Nysäter

Om Vårdcentralen Nysäter

Till oss kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under livets alla skeden. Hos oss finner du läkare, distriktssköterskor och andra specialutbildade sjuksköterskor (bland annat inom diabetes, allergi, astma, KOL, inkontinens), barnmorskemottagning, barnavårdscentral, ungdomsmottagning samt tillgång till laboratorium.
Vi utreder och behandlar alla vanliga sjukdomar, symptom och lättare psykiska problem.
$Åtta av tio patienter får hela sin utredning och behandling hos oss. Vid behov remitterar vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Nysäter

Nyströmsvägen 5, 661 95 Värmlands Nysäter - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC, Diabetesvård, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Vårdcentralen Nysäter

12:48 - 14 okt, 2016