Hornsgatan 88, Stockholm

Tandläkarundersökning

Akut tandvård

Tandblekning

Inga lediga tider den närmaste månaden

Välkommen till Hornsgatans Tandvård!

Tandläkarmottagningen här på Hornsgatan 88 har funnits i många år. Sedan 2011 år är det vi, Katarina och Benyammine som driver mottagningen.

Vi har en lång erfarenhet av att arbeta som tandläkare. Under tolv år har vi varit verksamma i England, varav de sista sju åren i egen regi i södra England.

Vilken tandvård kan vi hjälpa dig med?

Vi erbjuder alla former av tandvård – allt från vanliga undersökningar till mer avancerad tandvård, som till exempel tandimplantat. Vi jobbar självklart även med estetisk tandvård, bland annat tandblekning. På mottagningen kan du bland mycket annat få hjälp med:

• Tandreglering

• Tandimplantat

• Bettskena

• Estetisk tandvård

• Antiapnéskena

• Tandhygienistbehandling

• Injektionsbehandling med botulinumtoxin

• Fillers

Vi arbetar tillsammans med tandsköterskorna Therese och Maria. Tandhygienist Camilla Rosén finns i samma lokaler, på Hornsgatan 88.

Kvalitetssäkring

Hornsgatans Tandvård är Qulan-certifierade

Vi är certifierade enligt Qulan! Det är ett kvalitetssäkringssystem för tandvården som hjälper oss att behålla och utveckla en hög standard inom områdena kvalitet, patientsäkerhet, miljö och trivsel.

Din säkerhet – en självklarhet för oss!

Varmt välkommen till oss på Hornsgatans Tandvård, på Hornsgatan 88 i Stockholm!

Informationen uppdaterades 15:01 - 21 mar, 2024

Benyammine Benyammine

Katarina Skodra

Therese Berg

Maria Lindström

Camilla Rosén

20 jun, 2023

Bästa tandvård jag har fåt. Profesionell till 100%.

25 feb, 2023

Jag fick reda på att min tid hade blivit avbokad först när jag kom dit.

19 feb, 2023

Mycket rena och snygga lokaler med personal som är seriösa, trevliga och väldigt kunniga. Jag kan starkt rekommendera er att kontakta dem för att få hjälp.

2 feb, 2023

1 feb, 2023

Fråga ställd 21:02 - 4 feb, 2020

Hej! Jag undrar vad totalsumman för konsultation och inman aligner är? Mvh, Michael

Hornsgatans Tandvård svarar:

Hej Michael, tack för ditt mail! Totalsumman beror lite på svårighetsgraden men själva Inman ligger mellan 24000-29000 kr och sen konsultation runt 1000 kr. Har du fler frågor alternativt boka tid för konsultation är du välkommen att ringa oss på 08-843757. Med vänliga hälsningar Maria Tandsköterska

Fråga ställd 00:08 - 9 aug, 2019

Jag vill avboka min tid hos Camilla Rosén 16/8 12:00. Jag vill helst ha en ny tid. Men Camilla är inte med i bokningssystemet! Inte bra! Och det finns inget telefonnummer.....

Hornsgatans Tandvård svarar:

Hej Bengt. Tyvärr går det inte att nå mig via bokningssystemet just nu. Har noterat ditt återbud och tiden är avbokad. Jag är åter på plats den 15/8 och försöker nå dig då för ny tid. Har du några frågor kan du nå mig på 070-416 57 03. Hälsningar Tandhygienist Camilla Rosén

Fråga ställd 13:20 - 15 jul, 2019

Hej! När är mottagningen stängd för semester 2019....?

Hornsgatans Tandvård svarar:

Hej! Vi har semesterstängt till 19/8. Du är välkommen att kontakta oss då alternativt går det bra att boka tid via vår hemsida. Ha en trevlig sommar! Med vänliga hälsningar Hornsgatans Tandvård

Fråga ställd 16:01 - 19 jun, 2017

Hej. Jag skulle vilja ta bort tandsten, en hel del. Vad skulle en sådan behandling kosta? MVH Anna

Hornsgatans Tandvård svarar:

Hej Anna. Vi tar 1100kr för 1 timmes behandling, skulle det behövas ytterligare besök så tillkommer det extra kostnader. Mvh Hornsgatans tandvård

Fråga ställd 20:35 - 13 feb, 2017

Hej! Vad kostar konsultation och rådgivning om jag vill ha tandställning och om kan man använda tändvårdsbidrag för att betala konsultation? MVH Marta Iwaniak

Hornsgatans Tandvård svarar:

Hej Marta! Tack för ditt mail. Konsultationen kostar som en vanlig undersökning, 895kr, och om du har kvar tandvårdsbidrag så dras det av på den summan. Har du några andra frågor vänligen kontakta mig. Mvh Leg tdl B. Benyammine