Vårdcentralen Rud Karlstad

Vårdcentralen Rud Karlstad

, Karlstad

Rudstorget 5 654 66 Karlstad, 65466

Telefonrådgivningen till sjuksköterska: Tel. 010-831 72 45, vardagar klockan 8–10. . Vid frågor om vaccination hänvisar vi dig att ringa direkt till Vaccinationsmottagningen, tel. 010-831 80 70. . Telefonrådgivning till Samtalsmottagningen: Tel. 010-831 72 70, Måndag och fredag 8.15 – 8.45. . Telefontid till läkarna är klockan 8.15 – 9.00. . Du kan ringa sjukvårdsrådgivningen 1177 dygnet runt för råd om vård. . Du kan boka videosamtal med läkare eller sköterska på Vårdcentralen Värmland genom Vård i Värmland, en app som du laddar ner till din telefon. . Vårdcentralen Rud har för tillfället uppnått listningstaket och det går därför inte att lista sig hos oss.

Till vårdcentralen kan du vända dig med frågor och problem som rör din hälsa under hela livet. När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan också få hjälp med att ändra dina levnadsvanor. Om du behöver hälso- och sjukvård som inte vi kan erbjuda hjälper vi dig vidare. Välkommen till oss! Enhetschef Angeliki Tzempelikou 010-831 72 30

Informationen uppdaterades 11:25 - 2 apr, 2024

21 mar, 2024

Upplever att man inte får någon bra vård eller uppföljning. Tycker det är bedrövlig vård faktiskt.

6 feb, 2024

Undersköterskor,sköterskor och distriktsköterskor toppen tjejer och killar. Min läkare,tyvärr! Lämnade Ruds VC för henne. Hade jag fått en annan läkare hade jag stannat kvar. Tyvärr!

18 jan, 2022

Försöket att få kontakt med er och kl är 11 22 Och öppet till 12 00 . Svaret på tel svararen är att telefon tider är fullt och återkom nästa vardag. Jag förstår att det är mycket med Corona men detta är ju inte acceptapelt . på en privat vårdgivare svarar man iallafall. RIKTIGT DÅLIGT

21 jul, 2020

Varför skulle vårdcentralen flyttas från Rud och till Kronoparken? Läkarna är ju i tjänst, så varför inta vara kvar. Tillgängligheten är ju skitdåligt som det är just nu. Man kan väl lika gärna bli smittad på Kronoparken som på Rud

13 apr, 2020

Undrar varför det inte står att det är stängt här på er sida att jag skall behöva ta mig till Kronoparken för provtagning tycker inte det är rät att stänga ner en vårdcentral är det brist på personal eller vad är felet.

Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Rud Karlstad har fått i Nationella Patientenkäten.

Vårdcentralen

Vårdcentralen