Barnavårdscentralen vårdcentralen Rud Karlstad

Om Barnavårdscentralen vårdcentralen Rud Karlstad

Till oss kan du vända dig med frågor om ditt barns hälsa och utveckling.

Vi arbetar med förebyggande hälsovård för barn 0-6 år. Vi erbjuder stöd och information om till exempel amning, kost, vaccinationer, sömn, språkutveckling, syn, hörsel, egenvård och barnsäkerhet.

Vi arbetar med tidsbokade mottagningar. Kontakta oss gärna och boka en tid.

Rudstorget, Karlstad - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC