Hertig Karls väg 13, Sollentuna

Tandläkarundersökning

Akuttandvård

Videomöte med tandläkare - Folktandvården Online

Kostnadsfritt för barn och unga under 24 år, samt för vuxna med frisktandvårdsavtal. Övriga patienter: 400 kr.

Frisktandvård

Tandblekning

Tandutdragning

Tandlagning

Barntandvård

Kostnadsfritt

Om Folktandvården Rotebro Sollentuna

Hos oss på Folktandvården Rotebro i Sollentuna får du hjälp med allt som rör dina tänder och munhälsa. Våra duktiga tandläkare, tandhygienister och tandsköterskor hjälper barn, ungdomar och vuxna med allt från en vanlig undersökning till mer avancerad tandvård.

Tandvård hos Folktandvården

Vi erbjuder bland annat akuttandvård, lagningar, estetisk tandvård som till exempel tandblekning och skalfasader samt tandersättningar som broar, implantat och proteser.

Hos oss kan du som är vuxen också få Frisktandvård, tandvård till fast pris. Folktandvården har funnits i nästan 75 år och vi tar emot cirka 500 000 kunder varje år bara i Stockholms län.

Vid akuta besvär när kliniken är stängd, vänd dig till Folktandvården Akuten på telefonnummer 08-123 156 80.

Varmt välkommen till Folktandvården Rotebro!

Informationen uppdaterades 10:50 - 15 mar, 2024

2 nov, 2020

30 okt, 2020

Mycket bra och professionell tandvård!

7 feb, 2018

Lyhörd personal / tandläkare, omtänksamma och tog hand om en jättebra <3 Bra med lugn musik.

31 jan, 2018

29 jan, 2018

Jag är väldigt nöjd med min behandling. Jag är otroligt rädd, men det har gått bra i alla fall. Tandläkaren tog det så lugnt och försiktigt.

Fråga ställd 20:56 - 15 dec, 2019

Kam jag få en sista minuten tid hos Rotebro fålktandbården imorgon den 16/12-2019 .

Folktandvården Rotebro Sollentuna svarar:

Hej Shamima! Sista minuten tider hos tandläkare erbjuder vi inte. Sista minuten tider till tandhygienist läggs ut på vår hemsida samma dag. Ring oss gärna om du vill veta mer 08-12316380 Med vänlig hälsning Marie tandsköterska

Fråga ställd 09:31 - 8 jan, 2014

Ni ta fri kort

Folktandvården Rotebro Sollentuna svarar:

Frikort gäller bara personer som omfattas av viss tandvård - för mer information vänligen ring Folktandvården Rotebro 08 123 163 80

Vi erbjuder ingen drop in. Ring oss eller boka din tid online.