Ronneby vårdcentral, Ronneby

Ronneby

På Ronneby vårdcentral hittar du många olika kompetenser för att tillgodose just ditt behov. Du hittar oss på Hälsocenter med närhet till både apotek och café. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Ronneby vårdcentral, Ronneby

Telefon 0457 - 73 14 00 Växelnummer0457 - 73 10 00
Götgatan 29 E - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:40 - 12:00 Provtagning
  • Fredag 15:00 - 17:00 Ring på dörren

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Buss 204 går via Maxi från Ronneby resecentrum. Parkering finns vid vårdcentralen. P-skiva behövs.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Ronneby

• Jämjö vårdcentral Bästa doktorn räddade mitt liv tack för det ....när man kommer ner dit så känner man sig hemma ..man kan slappna av ....o man känner att do... - Barbro Holgersson
    • Ålidhems hälsocentral Var på besök hos barnmorska och blev verkligen super bra bemött! - Caroline
    • Sabbatsbergs Ögonlaser Tack vare ett nonchalant bemötande hos den "flotta" laserkliniken hade jag lyckan att komma i kontakt med Sabbatsberg Ögonlaser med Axel och... - Jan Nellerup
    • Närhälsan Landvetter vårdcentral Svarar aldrig i telefon Jättekorta telefontider HOPPLÖSA! - kristoffer Nilsson
    • Specialistläkarna Sergel City I had Hallux Valgus surgery on my foot, performed by Dr. FREDRIK STRÖMWALL, Specialist i Ortopedi and I couldn't be happier! Dr. STRÖMWALL i... - Karlena Nilsson