Bräkne-Hoby vårdcentral, Bräkne-Hoby

Om Bräkne-Hoby vårdcentral, Bräkne-Hoby

Centralt och bra läge i Bräkne-Hoby. Vi finns på Parkvägen 4. Ett vänligt bemötande, kontinuitet och god tillgänglighet är våra ledord. Hos oss möter du yrkeskunniga och medkännande medarbetare och allt du kan förvänta dig på en läkarmottagning. Alla våra läkare har allmänmedicinsk specialistkompetens. Vi har mottagningar för diabetes och eget laboratorium med särskilt utbildad laboratoriepersonal. Barnhälsovården har egen läkare. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Bräkne-Hoby vårdcentral, Bräkne-Hoby

Parkvägen 4, Ronneby - visa på karta