Kallinge vårdcentral

Om Kallinge vårdcentral

Centralt och bra läge i Kallinge. Vi finns på Gjutarevägen 1-3. Ett vänligt bemötande och god tillgänglighet är våra ledord. Hos oss möter du yrkeskunniga och medkännande medarbetare och allt du kan förvänta dig hos en vårdcentral: läkare, distriktssköterskor, undersköterskor, biomedicinsk analytiker, psykolog och medicinsk sekreterare. Alla våra läkare har allmänmedicinsk specialistkompetens.

Lista dig hos Kallinge vårdcentral

1,8

15:50 - 18 sep, 2018

2,0

16:02 - 17 dec, 2017 skrev:

Alltid möts man med ett vänligt och empatiskt mottagande.

07:01 - 18 apr, 2017

07:36 - 05 dec, 2016