Hälsocentralen Ramsele

Ramsele, Strömsund

Hälsocentralen Ramsele är en av regionens hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa.Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Min Doktor – Vårdcentral i fickan

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 0623 - 74 42 13 Växelnummer 0620 - 190 00
Läkarvägen 16, 880 40 Ramsele - visa på karta

Barnavårdscentral, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Mödravårdscentral, Specialistsjukvård