Ortopedteknik Uddevalla Sjukhus, Uddevalla

Om Ortopedteknik Uddevalla Sjukhus, Uddevalla

Ortopedteknisk mottagning.
Uddevallamottagningen är öppen endast efter överenskommelse.

Fjällvägen 9, 451 53, Uddevalla, Målpunkt C, plan 01 - visa på karta

Ortopedteknik Uddevalla Sjukhus, Uddevalla

2,0

11:38 - 03 nov, 2016 skrev:

Telefontid 06.00-08.30 är ju ett skämt! Jag förväntar mig att detta omgående ändras till normala tider under dagen. Kontakta mig gärna om i inte förstår den orimliga tiden Ni har nu.

2,0