Fysioterapi Uddevalla Sjukhus, Uddevalla

Om Fysioterapi Uddevalla Sjukhus, Uddevalla

NU-sjukvårdens fysioterapi på Uddevalla sjukhus erbjuder tjänster till de patienter som på grund av sjukdom, svåra olycksfall eller operativt ingrepp fått en funktionsnedsättning. Vi ger kunskap och arbetar med träning så att patienterna ska få tillbaka mesta möjliga funktion eller kunna kompensera sitt bortfall.

Patienterna behandlas i regel samma dag som ordinationen kommer in. Verksamheten omfattar inneliggande patienter på samtliga kliniker förutom vuxenpsykiatrin. Vi tar även emot patienter från öppenvården som är i behov av länssjukvård.

Fjällvägen 9, 451 53, Uddevalla, Målpunkt T - visa på karta