BUP neuropsykiatriskt team Uddevalla sjukhus, Uddevalla

Om BUP neuropsykiatriskt team Uddevalla sjukhus, Uddevalla

NP-teamet är ett specialistteam som finns inom barn- och ungdomspsykiatrin i samverkan med barn- och ungdomsmedicin och habiliteringen. Teamet utreder barnneuropsykiatriska störningar, dvs barn/ungdomar med dysfunktioner inom t ex motorik, perception, uppmärksamhet, samspel- och kommunikationssvårigheter samt tvångsmässiga beteendeavvikelser.

Fjällvägen 9, 451 53, Uddevalla, Målpunkt A plan 6 - visa på karta
  • Onsdag - Fredag 08:00 - 09:00