Närhälsan Skogslyckan vårdcentral, Uddevalla

Om Närhälsan Skogslyckan vårdcentral, Uddevalla

Vi tar emot patienter för akut och planerad sjukvård samt behandling. Vi svarar på frågor om vaccinering samt vaccinerar. Telefonrådgivning samt tidsbokning via sköterskor telefon 010-4416500.
Vårdcentralschef Anders Olsson.
På Vårdcentralen träffar Du läkare med specialistkompetens i allmänmedicin, specialistsköterskor inom diabetes, hjärta-kärl och astma. Kurator och medicinsk fotvård.
Vi kan även erbjuda en väl inarbetad barnavårdcentral.

Lista dig hos Närhälsan Skogslyckan vårdcentral, Uddevalla

Sunnanvindsvägen 8, 451 60, Uddevalla - visa på karta