Hammarstrands hälsocentral

Om Hammarstrands hälsocentral

Hammarstrand hälsocentral ligger ca 10 mil öster om Östersund.

Lista dig hos Hammarstrands hälsocentral

Bölevägen 5,844 32 Hammarstrand - visa på karta
Drop-in
  • Måndag - Fredag 10:00 - 11:30 Lätt akuten
  • Måndag - Fredag 14:00 - 15:00 Lätt akuten
Barnavårdscentral / BVC, Barnmorska, Barnmorskemottagning, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Mödravårdscentral, Sjukgymnast

Hammarstrands hälsocentral

2,4

10:13 - 27 apr, 2018 skrev:

det är bra bemötande när man väl kommer till hc, men att få kontakt via telefon är , vet inte vad, kan man inte ha olika tider för rådgivning och tidsbokning istället för att blockera enda numret med rådgivning??

1,8

14:45 - 28 nov, 2016 skrev:

Hopplöst att få tag i någon via telefon

1,5

13:02 - 04 okt, 2016 skrev:

Verkar inte kunna svara alls i telefon

1,2

09:48 - 03 mar, 2015 skrev:

Jag har alltid blivit mycket väl bemött på Hammarstrands Hc. Har haft en lång sjukdomsbild så jag har mött personalen väldigt ofta. Uppfattar det som att alla försöker göra det bästa de förmår. Det som absolut inte är bra är den personalbrist som råder. Både på grund av läkarbrist men också på besparingar. Personalen lider och far illa och i och med det patienterna. Personalen bör sätta ner foten och ställa krav. Om alla säger upp sig vad kan ledningen då göra? Det heter ju inte Landstinget längre men låt dem bli handfallna. All personal på Hammarstrands Hc ska ha allt beröm de kan få. De gör ett fantastiskt arbete.