Stationsvägen 3, Rönninge

Naprapatbehandling

Stötvågsbehandling

Laserbehandling

Naprapat Doktorernas klinik i Rönninge ligger 100 meter från Rönninge pendeltågsstation mitt i hjärtat av Rönninge. Kliniken var först i Sverige med att använda laserbehandling med LaserNeedle. Kliniken grundades 2015 och drivs under namnet Naprapat Doktorerna sedan 2017.

Naprapat Doktorerna är experter på rygg-, led- och muskelbesvär. Vår målsättning är att du ska slippa dina besvär och må bra.

Hos oss är det personliga omhändertagandet högt prioriterat. Vi hjälper dig hela vägen; från diagnos till behandling och förebyggande vård. Med vår samlade kunskap och långa erfarenhet som naprapater hjälps vi åt för att hitta rätt åtgärder för just dig.

Våra naprapatmottagningar

Vi har idag sju mottagningar i Stockholmsområdet:

Bromma
City
Farsta
Flemingsberg
Huddinge
Rönninge
Skärholmen

Varmt välkommen till Naprapat Doktorerna du också!

Du kan enkelt boka din tid online, genom att klicka på BOKA. Det går också bra att ringa oss, eller mejla till ronninge@naprapatdoktorerna.se

Informationen uppdaterades 11:24 - 24 mar, 2023

Viktoria Åkerblom

Josefin Lindqvist

10 nov, 2023

Viktoria kan det här! Mitt första besök kom av att jag hade så ont i ryggen att jag inte kunde ta mig ur sängen. Det gick över efter första besöket. Nu går jag dit en ungefär gång i månaden i förebyggande syfte

10 aug, 2022

Viktoria har hjälpt mig med ryggproblem som gett effekter i axlar och armar. Viktoria vet vad hon håller på med och man mår så mycket bättre av att göra som hon säger. De övningarna hon gett mig har verkligen hjälpt.

22 jun, 2022

Josefin är fantastisk och mycket duktig. Hon är alltid glad och svarar på alla frågor som jag har. Jag känner att jag får den hjälp jag verkligen behöver och att det blir bättre och bättre efter varje behandling. Hon förstår precis hur hon ska lägga upp behandlingen och ger en lagom med övningar. Värt varje krona!

11 jun, 2022

Jättetrevlig och kunnig inom sin profession. Bra samtal, tips och råd om mycket. Fick hjälp med nacke, bröstrygg och kände skillnad efter första besöket.

10 jun, 2022

Trevlig, kunnig och hjälpte mig att stärka min rygg och nu är mina besvär helt borta!

Fråga ställd 15:36 - 29 jan, 2020

Har fått ont i nacken strålar nedåt ryggen, något som ni tror ni kan åtgärda med massage tex?

Naprapat Doktorerna, Rönninge svarar:

Hej Lena! Tack för din förfrågan. Vi använder flera olika behandlingsmetoder och massage är en av dem. Men först behöver vi undersöka och se vad som orsakar dina besvär. Behandlingen syftar till att få bort smärtan och få igång rörligheten om den är nedsatt. Du är välkommen att höra av dig om du har fler frågor eller vill boka tid. Det går även bra att ringa, 08-53250090. Med vänlig hälsning, Viktoria Åkerblom Naprapat Doktorerna, Rönninge.