Rödeby vårdcentral, Rödeby

Om Rödeby vårdcentral, Rödeby

Vi finns mitt i byn på Movägen 4. Här är det närhet som räknas! Vi har erkänt god tillgänglighet och är bra på att ta emot och att ta hand om våra patienter. Hos oss möter du det du förväntar dig på en vårdcentral: läkare som är specialister i allmänmedicin, distriktssköterskor, barnhälsovård och provtagning. Vi erbjuder dig även specialistmottagning hos sjuksköterska för dig som har diabetes och astma/KOL. Du får också tillgång till sjukgymnastik, arbetsterapi och samtalsterapi. Dessutom har vi möjlighet att ge dig resevaccin och råd inför din resa. Läs mer om vad vi erbjuder under fliken Vårt utbud.

Lista dig hos Rödeby vårdcentral, Rödeby

Movägen 4 - visa på karta
Barnavårdscentral / BVC, Husläkare / vårdcentral, Sjukgymnast

3,8

12:16 - 18 maj, 2017 skrev:

Väldigt svårt att få tag på er när det inte får att få telefontider som det gick att få förut.

2,0

14:10 - 13 nov, 2015 skrev:

Är nöjd med vårdcentralen i övrigt, DOK har dom ett stort Minus då det är mycket svårt att kunna ring och få tag i någon att prata med!. I synnerhet på fredagar! besöker man mottagningen och påpekar detta så får man till svar: att det är för att dom inte lyssnat av meddelandena på telefonen,och då ges inga nya telefon tider/ Ärenden.!!
Det är för dåligt!!!

3,0

13:47 - 19 okt, 2015 skrev:

Vi älskar också Rödeby vårdcentral
🍓 🌞 ♥️
Anders Olsen med personal

07:33 - 24 nov, 2014 skrev:

älskar allt med rödeby vårdcentral, bra bemötande, trevliga och glada och framförallt kunniga och lyssnar!