Folktandvården Porsudden, Luleå

Om Folktandvården Porsudden, Luleå

Välkommen till Folktandvården Porsudden! $Från det år du lämnar den avgiftsfria barn- och ungdomstandvården kan vi, om ditt tandvårdsteam bedömer att det är lämpligt, erbjuda dig att teckna avtal om Frisktandvård. Inom vuxentandvården har vi tyvärr förseningar med kallelser men jobbar ständigt med att förbättra vår tillgänglighet.Du är givetvis välkommen att ta kontakt med oss vid akuta besvär, ring 0920-717 40. $Vid behov av akut tandvård under helgdagar, ring Sjukvårdsupplysningen/Vårdguiden 1177 för besked om jouröppen klinik.Sena återbud och uteblivanden debiteras alltid oberoende av orsak. Avgiften är 400 kronor, både för vuxna och barn.

0920 - 717 40 Växelnummer
Professorsvägen 7, 971 28 Luleå - visa på karta