Hällans hälsocentral

Hällans hälsocentral

, Piteå

Hällanvägen 11, 943 35 Öjebyn, 94321

Lättakuten har öppet måndag-fredag kl. 09:00-11:00. Ingång på framsidan av hälsocentralen till vänster. Övrig tid har dörren stängt. Filialer: Välkommen till Hällans hälsocentrals filialer i Rosvik och Roknäs för besök hos sjuksköterska eller provtagning! Vi har öppet på tisdagar i Rosvik och onsdagar i Roknäs. För att boka tid ring 0911-768 30. E-tjänsten rådgivning är stängd. Råd söker du via Digitalen, du kan även ringa 1177. Boka tid för vaccination mot covid-19 på 1177.se

Välkommen till Hällans hälsocentral! På sidan boka vaccination mot covid-19 på 1177.se kan du se vilka som kan boka tid just nu. Du kan inte boka vaccination mot covid-19 genom att ringa oss. Använd munskydd vid besök i vården. Rekommenderas för alla 16 år eller äldre. Vi är en komplett hälsocentral som tar hand om dig i livets olika skeenden. Läkarmottagning, Barnhälsovård, distriktssköterskemottagning, diabetesmottagning, arbetsterapeut, fysioterapeut, kurator, psykiatrisjuksköterska. Behöver du hjälp med att sluta röka, stresshantering? Råd om kost, motion, alkohol, sömn med mera? Välkommen att kontakta oss.
Använd munskydd när du kommer. Har du förkylningssymtom, halsont eller feber, ring din hälsocentral och boka tid. Lättakuten kan du söka för symtom som ej varat mer än 14 dagar.

Informationen uppdaterades 00:10 - 23 mar, 2024

18 feb, 2020

Går inte komma fram på telefonen, trots att man börjar ringa 07,15 och 45 samtal senare får man bara att det finns inga lediga tider försök igen senare ! Detta är skandal ! Något måste göras så att man får kontakt med er inom rimlig tid ! Är själv listad i Hortlax och där finns ej detta problem ! Tillgänglighet skulle jag inte sätta ett enda hjärta på !

30 maj, 2017

2 jun, 2016

Svårt att få tag i någon att prata om när det gäller en anhörig .Borde finnas ett bättre sätt att kunna få denna del att funka.Något att jobba på att utveckla. Har svårt att bedöma vårdkvalite, lokal och hygien när jag inte bor där. Men av min anhöring så tycker den personen att det är bra.

3 okt, 2015

Har världens bästa team! Kunniga, noggranna, empatiska! Helt enkelt, rätt människor på rätt plats! Läkare - Zandra Arbetsterapeut - Maria Sjukgymnast - Magnus

Här kan du se omdömen som Hällans hälsocentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Besökstider

Läkarverksamhet, särskilt boende, Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin, Barnhälsovård/BVC, Vårdcentral (BT)