Hortlax hälsocentral

Om Hortlax hälsocentral

Välkommen till Hortlax hälsocentral, ditt självklara val då du önskar en välbemannad hälsocentral med stabil personal. Där du kommer i kontakt med en personligt bemannad växel men kan även välja att bli uppringd av våra mottagnings-sköterskor.Som listad hos oss erbjuds du en fast läkar-kontakt. Vi är en komplett hälsocentral som tar hand om dig i livets alla olika skeenden. Mödrahälsovård och preventivmedelsrådgivning, barnhälsovård, distriktssköterskemottagning, diabetes-och viktmottagning. På vår rehabiliteringsavdelning träffar du arbetsterapeut, kurator och fysioterapeuter. Behöver du få hjälp med att gå ner i vikt, sluta röka, hantera stress, få råd om kost, motion, alkohol, sömn mm? Tveka inte, kontakta oss på Hortlax hälsocentral.$Du når oss på telefon 0911-75750, vår växel är öppen vardagar 08.00-17.00$För ytterligare information är du välkommen in på vår hemsida. Där ser du vilka vi är, hur du kommer i kontakt med oss och vad vi kan erbjuda dig.$VÄLKOMMEN!

Lista dig hos Hortlax hälsocentral

0911 - 757 50 Växelnummer
Dammbrovägen 1 - visa på karta

Hortlax hälsocentral

10:24 - 08 nov, 2016

08:09 - 02 feb, 2015 skrev:

Mycket trevligt när man ringer och det är en person i växeln som svarar!!!