Hällans hälsocentral, Närsjukvård

Om Hällans hälsocentral, Närsjukvård

Vi på Hällans hälsocentral arbetar för att alla ska ha en god hälsa hela livet och tar hand om dig i livets olika skeenden. Vårt bemötande bygger på respekt, helhetssyn och professionellt kunnande. För oss är det viktigt att vara tillgänglig för dig som patient. $Öppettider: Måndag till fredag kl. 08.00-17.00.

Lista dig hos Hällans hälsocentral, Närsjukvård

0911 - 768 30 Växelnummer
Hällanvägen 11, 943 35 Öjebyn - visa på karta

Hällans hälsocentral, Närsjukvård

3,4

08:38 - 30 maj, 2017

2,8

09:08 - 02 jun, 2016 skrev:

Svårt att få tag i någon att prata om när det gäller en anhörig .Borde finnas ett bättre sätt att kunna få denna del att funka.Något att jobba på att utveckla.
Har svårt att bedöma vårdkvalite, lokal och hygien när jag inte bor där. Men av min anhöring så tycker den personen att det är bra.

2,5

06:51 - 03 okt, 2015 skrev:

Har världens bästa team!
Kunniga, noggranna, empatiska!
Helt enkelt, rätt människor på rätt plats!
Läkare - Zandra
Arbetsterapeut - Maria