Esplanadens hälsocentral

Esplanadens hälsocentral

, Västervik

Esplanaden 16, Västervik, 59321

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vårt mål är att se till hela dig som individ och att kunna erbjuda dig kontinuitet i form av en fast läkarkontakt. Vi har fokus på hälsa och utöver den vanliga sjukvården kan du även få hjälp med att ändra dina levnadsvanor. Välkommen till oss! Verksamhetschef Christina Dunger Petersson

Informationen uppdaterades 13:18 - 11 mar, 2024

28 mar, 2024

Ringer på jourtid och får till svar att det är dumt att jag ringer dom när jag kunde ha sökt tidigare i veckan då det är billigare??? Jättedåligt bemötande. Tog lång tid för mig att ens ringa då jag inte vill vara till besvär. Ironin i personalens sett att prata var under hemsk. Hon har ingen aning om vad det ställer till med när man har autism.

20 jan, 2024

Verkar inte publicera omdömen som dom inte gillar. Vägrar boka tid för undersökning.

2 okt, 2023

Löser allt på bra sätt

3 jun, 2023

Otrevligt bemötande från läkare. Läkare hade inget intresse av att lyssna på patienten. Saknade dessutom empati. Trevliga sköterskor som gav råd.

16 maj, 2023

De jag har pratade med via telefon och fysiskt möte har varit otrevliga och oprofessionella. Jag har inte känt att vårdcentralen lyssnat på mig eller mina besvär och tagit beslut som går direkt emot min önskan. Så osmidig vårdcentral där man behöver ringa runt och med lång väntetid innan man får vård.

Här kan du se omdömen som Esplanadens hälsocentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Allmänmedicin, Distriktssköterskeverksamhet, Vaccinationsverksamhet, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Livsstilsmottagning, primärvård, Inkontinensmottagning, primärvård, Minnesmottagning, Diabetesmottagning, primärvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Psykologverksamhet, vuxna