Esplanadens hälsocentral

Om Esplanadens hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet.

Vårt mål är att se till hela dig som individ och att kunna erbjuda dig kontinuitet i form av en fast läkarkontakt. Vi har fokus på hälsa och utöver den vanliga sjukvården kan du även få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Välkommen till oss!

Verksamhetschef Charlotte Joborn

Lista dig hos Esplanadens hälsocentral

Esplanaden 16, Västervik - visa på karta
Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Inkontinens, stödverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Minnestörning, Psykolog, Vaccinationsverksamhet