Oral protetik Västervik

Om Oral protetik Västervik

Vi tar emot dig som har skadat eller förlorat tänder som behöver repareras eller ersättas med konstgjorda tänder. Till oss kommer du också om har du har komplicerade bettförhållanden.

Vi utför tandersättningar i form av kronor, broar, implantat och olika typer av avtagbara proteser. Behandlingen sker i nära samarbete med andra specialisttandläkare och våra tandtekniker.

Klinikchef: Lennart Israelsson
Kliniksamordnare: Ingela Lundberg
Ämnesföreträdare och övertandläkare: Mattias Kanje

0490 - 863 09 Växelnummer
Östra Kyrkogatan 48, Västervik - visa på karta
Remiss från tandläkare eller läkare.