Folktandvården Partille, Partille

Om Folktandvården Partille, Partille

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård. Våra duktiga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver.

Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader.
Kontakt oss så får du veta mer!

Kyrktorget 15, 433 33, Partille - visa på karta
Tandläkare

Folktandvården Partille, Partille

09:07 - 15 apr, 2016 skrev:

Var idag 2016-04-15 hos Partille folktandvård. Tandläkaren var väldigt bra, trevlig, tillmötesgående, omtänksam. och duktig. Sköterskan var bra också. Väldigt nöjd.

07:42 - 03 maj, 2013 skrev:

Hej.
Jag har varit kund hos er ett antal år och har inget att klaga på vad det gäller tandvården.Jag är väldigt nöjd med tandläkaren och övrig personal.Det jag har reagerat på en längre tid är era höga priser.Jag pratar med arbetskamrater och jämför och har även kikat på privattandläkare i Partille kommun.
Ni ligger ju väldigt mycke högre i pris än dom jag jämför med.Jag känner att jag inte har lust att betala denna höga taxa längre och tänker testa det privata alternativet.
Servicemässigt kan man önska lite mer exempelvis ett SMS dagen innan tandläkarbesöket eller ett mail.
Nöjd med er men som sagt priset hmmmm