Partille barn- och ungdomsmedicinsk mottagning, Göteborg

Partille barn- och ungdomsmedicinsk mottagning

, Göteborg

Göteborgsvägen 84, 433 63, Sävedalen, 43363 Göteborg

Nu kan du se dina kallelser direkt i mobilen. Logga in på 1177.se, gå till inställningar och välj att i första hand få din information digitalt samt godkänn avisering och delning. Då kommer vården att skicka dina kallelser digitalt, när det är möjligt.

Välkommen till Partille barn- och ungdomsmedicinsk mottagning. På vår mottagning arbetar barnläkare, barnsjuksköterskor, medicinska sekreterare, psykologer, kurator samt dietist. Vi tar emot barn upp till 18 år som behöver specialistkompetens. Vi har ingen drop-in verksamhet utan hit kommer du på remiss. Vid akut sjukt barn under 6 månader är ni välkomna att kontakta oss för råd och eventuell akuttid. Barn över 6 månader hänvisas till sin vårdcentral. Rådgivning och tidsbokning sker hos våra barnsjuksköterskor på telefonnummer 010-473 34 00. För övriga ärenden kan du även använda dig av e-tjänsterna ovan. Barn som inte varit aktuella på vår mottagning för besök på 1,5 år hänvisas i första hand till vårdcentral. Enhetschef: Erica Alinder Telefon: 0721-72 69 23

Informationen uppdaterades 10:18 - 25 mar, 2024

20 apr, 2022

Normalt sätt bra bemötande på plats men är nu mycket missnöjd med hantering av telefontider. Jag ville ha reda på hur det gått med att par prover som togs förra veckan och fick knappa in telefontid för uppringning. Varken igår eller idag (19-20/4-22) har någon ringt upp på angiven telefontid Tacksam om ni talar in på telefon om ni är kort om folk och inte kan ringa upp! Ni borde i så fall även ta bort tjänsten med att ni hör av er på bokade telefontider.

9 sep, 2020

Bra och kunnig personal

25 nov, 2016

11 aug, 2016

13 apr, 2016

Medicin, barn och ungdom, Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Dietistverksamhet