Närhälsan Furulund vårdcentral, Partille

Om Närhälsan Furulund vårdcentral, Partille

Dessa mottagningar finns här på Närhälsan Furulunds vårdcentral: distriktsläkarmottagning, distriktsköterskemottagning, diabetesmottagning och laboratorium. Här finns även tillgång till hjärta- kärlmottagning, livsstilsmottagning, astma/KOL-mottagning och samtalsmottagning. Barnavårdscentral finns också hos oss, men är belägen i Öjersjö centrum.

Till allmänmedicinska mottagningen kan du söka för alla åkommor som inte kräver akut sjukhusvård. Sjuk kvällar och helger? På vardagar mellan kl 17-22 vänder du dig till Jourcentralen Åby, som har drop-in. De har öppet helgdagar 9-15. Tfn: 072 – 014 21 67 . Det går även bra att söka till Gamlestadens jourcentral som har öppet vardagar 17-22 och helger 10-16.

Lista dig hos Närhälsan Furulund vårdcentral, Partille

Tingsvägen 2, 433 47, Partille - visa på karta