Närhälsan Partille vårdcentral, Partille

Partille

Dessa mottagningar finns här på vårdcentralen Partille: distriktsläkarmottagning, distriktsköterskemottagning, astma/KOL-mottagning, diabetesmottagning, hjärta- kärlmottagning, livsstilsmottagning, laboratorium, samtalsmottagning, barnavårdscental.
Till allmänmedicinska mottagningen kan du söka för alla åkommor som inte kräver akut sjukhusvård.
Sjuk kvällar och helger? På vardagar mellan kl 17-22 vänder du dig till Primärvårdsakuten på Mölndals sjukhus som har drop-in. 031 - 3431075. På lördagar, söndagar och helgdagar har Partille jourmottagning öppet mellan 9-15. Det är en tidsbokad mottagning dit man ringer och bokar tid, tfn 010-4733330.

Lista dig hos Närhälsan Partille vårdcentral, Partille

Telefon 010 - 473 33 00 Växelnummer010 - 473 33 00
Kyrktorget 13, 433 33, Partille - visa på karta
Drop-in

Ålder: Vi tar emot patienter i alla åldrar.

Allmänmedicin, Husläkare / vårdcentral

Vägbeskrivning

Närhälsan Partille vårdcentral ligger precis invid Allums köpcenter, vid Kyrktorget, Partille centrum.

Uppskattad färdtid
Beräknad reslängd

3,5

• 11:03 - 12 maj, 2016 skrev:

Byter läkare ALLDELES för mycket och ofta!! Inte bra alls! Har haft jättebra läkare, men dom slutar hela tiden! Börjar tröttna på detta! Annars jättebra bemötande från alla! Provtagning.personal=underbar. Distriktssköterskor= underbar Kvinnan i kassan= Trevlig, önskar bara att det var lite mera " skyddat" runt kassan! Man vill ju inte höra vad det är för problem med alla och man vill inte att alla ska höra det man säger själv! Mera diskret, tack! Läkarna oftast bra! Fabrina Sobat, jättebra!! Men varför får Ni dom inte att stanna! Det är jobbigt att hålla på och byta hela tiden för patienten! Är det Akut, då är det fullt förståligt, men när man går regelbundet, är det frustrerande att berätta om och om igen!!

3,0

• 21:54 - 06 apr, 2016 skrev:

Professionell hjälp av läkare, ssk.,.labb och övrig personal som är alltid tillmötesgående och mycket trevlig.Tycker att det är lätt att boka tid för läkare besök. Även dropp in fungera mycket bra vid akuta sjukdom. Lokaler är rena och ,fräscha .Gott information till patienten angående aktuella sjukdom ,gott kunskap med mera
    Råd till patienter som är inte nöjda och ,spytt galla,,på nätet om Närhälsan i Partille, Om ni är inte nöjda så det bara att byta Vårdcentralen. . Personalen gör allt för att hjälpa er. Men ni uppskattar det inte.

• 11:36 - 08 feb, 2016 skrev:

Mycket svårt att få tider! Och när man fått en tid där dom ska ringa upp, ex. Min man idag 8/2, dom skulle ringa upp 10.30 , klockan är nu 12.30 och vi kan inte nå dom igen, säger på telefonsvarare, att det ej går att ringa mer! Bedrövligt dåligt! Kan väl ha någon där som man jan få prata med!!😩😱

2,5

Till toppen

10 myter om tandtråd

10 myter om tandtråd

Veckans myt om tandtråd!

Idag finns det många missuppfattningar om tandtråd. Vården.se slår hål på tio myter om tandtråd tillsammans med Plackers!

Sluta röka med Nicotinell

Sluta röka Nicotinell Advertisement

Tre POSITIVA skäl att sluta röka

Ofta får rökare höra om skälen till varför det är skadligt att röka. Men i denna artikel vill vi vända på det, istället för att fokusera på det negativa - låt oss kika på de positiva hälsoeffekter som kommer med att sluta röka.

Vården.se i samarbete med Nicotinell.

Vårdgivare i närheten

Husläkare / vårdcentral Partille

• Narva Kirurg Center Supernöjd, gjorde en behandling med hyslase. Kände mig trygg och min läkare var duktig! - Nicolas
    • Narva Derma Center Proffsigt och trevligt bemötande. Kan starkt rekommenderas. - Lina
    • Mariehems hälsocentral Blir alltid bemött med respekt och empati och någon som lyssnar. - Karin Jacobsson
    • Sjukgymnastik David Löw-Larsen Efter att ha provat flertalet sjukgymnaster i stan blev jag rekommenderad att gå till David. Jag var med om en bilolycka för några år sedan ... - Maria
    • Sjukgymnastik David Löw-Larsen David har haft stort tålamod och med behandling och träning fått bort mångåriga ryggbesvär. Kan varmt rekommendera honom. Nu kan jag andlige... - Ola