Sök
Sök
Jämför
Jämför
Boka
Boka
Hitta rätt vård

Skicka en bokningsförfrågan eller ring för att komma i kontakt med den vårdgivare du valt.

Närhälsan Partille vårdcentral, Partille

Om Närhälsan Partille vårdcentral, Partille

010 - 473 33 00

Dessa mottagningar finns här på vårdcentralen Partille: distriktsläkarmottagning, distriktsköterskemottagning, astma/KOL-mottagning, diabetesmottagning, hjärta- kärlmottagning, livsstilsmottagning, laboratorium, samtalsmottagning, barnavårdscental.
Till allmänmedicinska mottagningen kan du söka för alla åkommor som inte kräver akut sjukhusvård.
Sjuk kvällar och helger? På vardagar 17.00-22.00 och på helger 09.00-15.00 vänder du dig till Jourcentralen Åby i Mölndal.
Tfn 072-014 21 67

Lista dig hos Närhälsan Partille vårdcentral, Partille

Du som bor i Gävle, Halland, Dalarna, Jönköping, Kalmar, Kronoberg, Norrbotten, Skåne, Örebro, Uppsala och Stockholms län kan göra ditt vårdval/hälsoval via 1177 Vårdguidens e-tjänst Mina vårdkontakter.

Ett andra alternativ är att lämna in en vårdvalsblankett till den vårdcentral du valt.

Valet av vårdcentral är personligt, därför behöver varje familjemedlem lista sig.

Läs mer om vårdval

ANNONS. Min Doktor - Läkarbesök i mobilen

Träffa en läkare redan nu!

Min Doktor är Sveriges största vårdcentral på nätet och vi har öppet dygnet runt alla dagar i veckan. Vi erbjuder läkarbesök och konsultationer med barnmorska när och var det passar dig. Våra läkare ställer diagnos, skriver remisser och recept, direkt i din mobil.
Precis som på alla vårdcentraler är det kostnadsfritt för barn och högkostnadsskydd gäller.
Läs mer om Min Doktor

Träffa Min Doktor direkt på nätet

Fakta

Telefon
010 - 473 33 00 Växelnummer
010 - 435 80 00
Besöksadress
Kyrktorget 13, 433 33, Partille - visa på karta
Telefontider
  • Måndag - Fredag 08:00 - 16:00
Öppettider
  • Måndag - Fredag 07:45 - 17:00
Driftsform
Landsting/Region
Webbplats
Kategorier
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Psykolog

Omdömen


Närhälsan Partille vårdcentral, Partille
Snittbetyg på omdömen

2,9
Baserat på 13 omdömen
Lämna omdöme
Vårdkvalitet
Tillgänglighet
Lokal och hygien
Information

15:08 - 11 feb, 2019 skrev:

Äntligen har det hänt något possetivt på vårdcentralen 🤗.
Har träffat en mycket engagerad läkare Martin Olsson. Som jag hoppas ska stanna under en längre tid. Ringt mej för upplysningar två ggr på en vecka, vilket känns tryggt. Även personalen i receptionen är mer engagerade. Ringer för min journal finns för avhämtning. Så äntligen ser man ljuset i tunneln. Hoppas att detta kommer att fortgå.

Rekommenderar

4,2

Betyg 4,2 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


20:51 - 21 jun, 2018

2,8

Betyg 2,8 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


10:59 - 27 apr, 2018 skrev:

Galet dålig tillgänglighet !

2,0

Betyg 2 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


17:23 - 04 feb, 2018 skrev:

Kontinuitet att träffa samma läkare är önskvärt detta ger trygghet
Fick vänta på läkarintyg i en vecka vid tillfälle.Destta skall man få i handen när man besöker vc
Ingen återkoppling på provsvar.
Vilket viktigt gör att patienten skall känns sig trygg

2,2

Betyg 2,2 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


07:44 - 22 jan, 2018

Rekommenderar

4,2

Betyg 4,2 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


00:19 - 18 jun, 2017 skrev:

Fantastiskt bemötande, snabba med tider om man behöver hjälp. Jag var nere på BVC med min unge. Sköterskan där tyckte att jag borde kolla upp en grej med mig själv. En halvtimme senare fick jag träffa en sköterska där uppe, trots att deras tider var slut för dagen. De klämde helt enkelt in mig och gjorde det dessutom med ett leende.

Rekommenderar

5,0

Betyg 5 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


15:23 - 18 apr, 2017 skrev:

Omöjliga att nå (på anvisade telefonnr "om du vill få svar direkt" möts man av en röst som säger "vi kan inte tala med dig i dag, försök imorgon igen") och olika läkare med varierande språkkunskaper vid varje besök = ingen som helst kontinuitet. Kan inte ta en snabbsänka ("alla prover skickas till labbet på Sahlgrenska"). Ingen återkoppling om remisser.

1,8

Betyg 1,8 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


09:36 - 12 apr, 2017 skrev:

Det går ju inte ens att komma fram och kommer man fram får man en tid hem i brevlådan inom 2 månader. Så länge kan man inte alltid vänta.

2,0

Betyg 2 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


10:28 - 16 feb, 2017 skrev:

Helt omöjliga att nå.
Lång väntetid, får svar:"Vi hör av oss inom 1-2 månader" , men det gör de inte. Försöker på nytt och får samma svar "Vi hör av oss inom 1-2 måndarer". Har fortfarande inte fått träffa läkare.

1,0

Betyg 1 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


15:29 - 25 okt, 2016 skrev:

Jag tycker att Närhälsan Partille har försämras sedan maj-16. Svårt att få boka en vanlig tid. Näst intill omöjligt! Och återkoppling från läkare till patient, är nu i princip helt borta! Har väntat på en ny tid där det skall tas nya prover, men hela tiden får man till svar att du får en tid, du är med på våran lista ! Men jag har väntat på ny tid sedan maj nu! Är det riktigt! Det är väl väldigt viktigt att kolla upp hur patienten mår när det ändras i medicineringen! Ex. sänker styrkan på en medicin och tillex. sätter in en ny medicin! Läkaren säger att vi följer upp detta om 3 månader. Det har nu gått 7 månader!! Drop-in??? Ca: 40 människor som vill ha hjälp, sedan efter kl. 10 - 10.30 är det helt tomt på Vårdcentralen! Nej, jag tror inte det är fel på personalen som arbetar där! Jag tror att det är fel på ledningen! Annars hade man åtgärdat detta, och inte haft det så här!

1,8

Betyg 1,8 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


11:03 - 12 maj, 2016 skrev:

Byter läkare ALLDELES för mycket och ofta!! Inte bra alls! Har haft jättebra läkare, men dom slutar hela tiden! Börjar tröttna på detta! Annars jättebra bemötande från alla! Provtagning.personal=underbar. Distriktssköterskor= underbar Kvinnan i kassan= Trevlig, önskar bara att det var lite mera " skyddat" runt kassan! Man vill ju inte höra vad det är för problem med alla och man vill inte att alla ska höra det man säger själv! Mera diskret, tack! Läkarna oftast bra! Fabrina Sobat, jättebra!! Men varför får Ni dom inte att stanna! Det är jobbigt att hålla på och byta hela tiden för patienten! Är det Akut, då är det fullt förståligt, men när man går regelbundet, är det frustrerande att berätta om och om igen!!

3,0

Betyg 3 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


21:54 - 06 apr, 2016 skrev:

Professionell hjälp av läkare, ssk.,.labb och övrig personal som är alltid tillmötesgående och mycket trevlig.Tycker att det är lätt att boka tid för läkare besök. Även dropp in fungera mycket bra vid akuta sjukdom. Lokaler är rena och ,fräscha .Gott information till patienten angående aktuella sjukdom ,gott kunskap med mera
Råd till patienter som är inte nöjda och ,spytt galla,,på nätet om Närhälsan i Partille, Om ni är inte nöjda så det bara att byta Vårdcentralen. . Personalen gör allt för att hjälpa er. Men ni uppskattar det inte.

Rekommenderar

5,0

Betyg 5 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information


11:36 - 08 feb, 2016 skrev:

Mycket svårt att få tider! Och när man fått en tid där dom ska ringa upp, ex. Min man idag 8/2, dom skulle ringa upp 10.30 , klockan är nu 12.30 och vi kan inte nå dom igen, säger på telefonsvarare, att det ej går att ringa mer! Bedrövligt dåligt! Kan väl ha någon där som man jan få prata med!!😩😱

2,5

Betyg 2,5 av 5

Vårdkvalitet

Tillgänglighet

Lokal och hygien

Information

Lämna omdöme

Är du vårdgivare och vill synas på Vården.se?


Läs mer om Vården.se

Stämmer inte informationen?