Vårdcentralen Oxie, Oxie

Oxie, Malmö

När du blir sjuk, skadar dig eller behöver hjälp med din psykiska hälsa är du välkommen till oss. Du kan även få de vanligaste vaccinationerna hos oss, till exempel mot influensa.

Om du behöver hälso- och sjukvård av någon annan än oss hjälper vi dig vidare.

Lista dig hos Vårdcentralen Oxie, Oxie

Beställ din receptbelagda medicin online

Snabbt, säkert & fraktfritt!

Apoteket
Till Apoteket.se

ANNONS. Doktor24 - Läkare i din mobil och dator

Fri rådgivning till rätt vård, dygnet runt!

Det är jobbigt att vara sjuk, att få vård ska vara enkelt.

Sök vård nu!

Telefon 040 - 623 49 90
Keramikvägen 3 C, Oxie - visa på karta

Allmänmedicin, Astma, stödverksamhet, Barnavårdscentral, Diabetes, stödverksamhet, Dietistverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Fysioterapeut, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Hälso- och sjukvård i särskilt boende, Inkontinens, stödverksamhet, Kuratorsverksamhet, Psykiatri, vuxna, Psykolog, Psykoterapeut, Sjukgymnast, Sjukvårdsrådgivning, Överviktsvård