Mödrahälsovården familjecentralen Kalmar

Om Mödrahälsovården familjecentralen Kalmar

Väntar du barn vänder du dig till oss för vård under graviditeten, samt för stöd och råd inför att bli förälder. Är du över 23 år kan du också komma för att få råd om vilket preventivmedel som passar just dig och/eller om du behöver receptförskrivning av preventivmedel. Här tar du även det viktiga och kostnadsfria cellprovet, vilket är en hälsokontroll som alla kvinnor mellan 23-65 år kallas till.

Du som är tjej under 23 år eller kille under 25 år vänder dig till Ungdomsmottagningen Kalmar.

Verkstadsgatan 17b, Kalmar - visa på karta

Mödrahälsovården familjecentralen Kalmar

1,8

10:47 - 16 sep, 2016 skrev:

Fruktansvärt dåliga på att svara i telefon, kommer aldrig fram. Verkar som att de sätter på rösten "Vår telefonkö är nu fylld, vänligen försök senare eller nästkommande vardag" bara för att de ska slippa ta samtal! Katastrof!!

1,8