Vårdcentralen Oxelösund, Oxelösund

Om Vårdcentralen Oxelösund, Oxelösund

Vi finns "mitt i stan" på Biblioteksgatan 2. Här jobbar cirka 50 kompetenta medarbetare med ett helthetstänkande för patienten.Här finns läkare, distriktssjuksköterskor, diabetessjuksköterskor, arbetsterapeuter, sjukgymnaster, kuratorer, psykoterapeut, undersköterskor och läkarsekreterare att tillgå.Vi har en familjecentral för föräldrar och barn. Vår Rådgivningsbyrå hjälper dig med frågor om alkohol, tobak och andra droger. Hälsoverket hjälper dig åter i arbete efter sjukskrivning eller hjälper dig att behålla din hälsa vid hotande sjukskrivning. Behöver du rehabilitering efter ex. stroke, vid reumatism eller MS har vår rehabiliteringsavdelning gruppterapi att erbjuda. Det finns även individuell behandling. Vi har en provtagningscentral med service till sjukhusets olika kliniker.

Lista dig hos Vårdcentralen Oxelösund, Oxelösund

Biblioteksgatan 2 - visa på karta