Barnmorskemottagningen Vårdcentralen Oxelösund, Oxelösund

Om Barnmorskemottagningen Vårdcentralen Oxelösund, Oxelösund

Kvinnokliniken skall ge en god vård och omsorg inom Kvinnohälsan för södra Södermanland, med en god tillgänglighet och hög kvalitet. Kvinnokliniken har den lilla klinikens fördelar men den stora klinikens kompetens och utvecklingsmöjligheter.

Biblioteksgatan 2 - visa på karta
  • Torsdag - Fredag 08:00 - 15:00
Barnmorska, Barnmorskemottagning, Mödravårdscentral, Ultraljudsverksamhet, obstetrisk