Slottsgatans hälsocentral

Oskarshamn

Hos oss arbetar läkare som är specialister i allmänmedicin. Här finns sjuksköterskor som är specialister inom diabetes, demens,inkontinens, astma, vaccination, livsstil och blodtryck. Vi har en distriktssköterska som arbetar med bland annat rökavvänjning. Hos oss hittar du även en psykologmottagning och ett laboratorium. Våra sekreterare som förutom sköter allt skrivarbete - tar hand om dig när du anmäler din ankomst i receptionen.

Välkommen till oss!

Verksamhetschef Rose-Marie Pettersson

Lista dig hos Slottsgatans hälsocentral

Slottsgatan 8, Oskarshamn - visa på karta
Astma, stödverksamhet, Diabetes, stödverksamhet, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Hypertoni, stödverksamhet, Inkontinens, stödverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård, Minnestörning, Psykolog, Vaccinationsverksamhet

07:45 - 31 jan, 2018