Osby >
Kry Vårdcentral Osby

Kry Vårdcentral Osby

, Osby

Östra Järnvägsgatan 14, Osby, 28341 Osby

Välkommen till Kry Vårdcentral Osby! Vi är din lokala vårdgivare med en stark förankring i Osby. Vi erbjuder hälsovård av hög kvalitet med kunnig personal och vi vill att du skall känna dig trygg i kontakterna med oss. Vi erbjuder besök hos distriktsläkare/specialist i allmän medicin, distriktssköterska, sjukgymnast, kurator och arbetsterapeut. Kontakta oss så hjälper vi dig.
Efter klockan 17.00 hänvisar vi dig till hälso-och sjukvårdsupplysningen 1177. Lördag, söndag och helgdag hänvisar vi till kvälls-och helgmottagningen Hässleholm med telefonnummer: 0451- 29 80 60.

Informationen uppdaterades 09:20 - 13 mar, 2024

5 dec, 2023

Vissa läkare där behöver gå en kurs i patientbemötande. Lyssnar inte på patienten och skriver sedan en helt annan version i journalen. Vid kontakt med klinikchefen så lyssnar hon inte på oss, utan säger att vi har fel och att det inte var så läkaren sade. Dagarna efter det hemska besöket behövdes läkarvård igen, men då det var samma läkare som var i tjänst så vägrade han oss vård då vi inte kommit överens vid förra besöket (vi ville inte ha honom, men kom överens med klinikchefen att om sådana fall uppstår så får vi ta honom. Vid dialog kring det så hävdar chefen att vi ljög. Byt till annan!!!

28 nov, 2023

Dåligt bemötande, vet inte ens om Läkaren hade legitimation för han verkade inte kunnig. Provtagning duktiga och trevliga.

21 sep, 2023

27 sep, 2020

Här kan du se omdömen som Kry Vårdcentral Osby har fått i Nationella Patientenkäten.

Allmänmedicin, Sjukgymnastik/Fysioterapi, Distriktssköterskeverksamhet, Vaccination mot covid-19, Vaccinationsverksamhet, Hypertonimottagning, primärvård, Kardiologi, Diabetesmottagning, primärvård, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Arbetsterapi, Kuratorsverksamhet, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Livsstilsmottagning, primärvård